Kadra
Monika Nawalaniec – DYREKTOR
Wanda Marek – ZASTĘPCA DYREKTORA
- Prowadzenie spraw związanych z umieszczeniem osób w odpowiednich typach domów pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw osób przebywających w DPS.
Aleksandra Szumilas – GŁÓWNY KSIĘGOWY
- Obsługa finansowo – księgowa PCPR
Małgorzata Zapart – Starszy Inspektor
- Prowadzenie dokumentacji finansowej dotacji i projektów oraz ich rozliczanie.
- Pomoc w obsłudze finansowo – księgowej PCPR.
- Obsługa płacowa pracowników PCPR.
Lucyna Piętoń – Pomoc administracyjna
- Pomoc w obsłudze finansowo – księgowej PCPR.
Anna Trzupek – Starszy pracownik socjalny
- Udzielanie pomocy cudzoziemcom, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, mającym trudności w integracji ze środowiskiem oraz pomocy w zakresie interwencji kryzysowej.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników PCPR wraz z prowadzeniem akt osobowych.
- Prowadzenie obsługi dokumentacyjnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Magdalena Madoń – Kierownik Kancelarii Ogólnej
- Koordynowanie i nadzór nad zadaniami realizowanymi przez Kancelarię Ogólną.
- Koordynowanie czynności kancelaryjnych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.
- Koordynowanie kontroli zewnętrznych i wewnętrznych sprawowanych przez jednostkę, w szczególności sporządzanie planu kontroli na dany rok oraz bieżące monitorowanie jego realizacji, przeprowadzanie kontroli przewidzianych w planie, prowadzenie dokumentacji kontroli.
- Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem domów pomocy społecznej z terenu Powiatu Limanowskiego.
- Nadzór nad archiwizowaniem dokumentacji oraz prowadzenie zakładowej składnicy akt.
Dorota Leśniak – Pedagog
- Rozliczenie dotacji przyznanej dla domów pomocy społecznej oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw organizacyjnych domów pomocy społecznej z terenu Powiatu Limanowskiego.
- Prowadzenie „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
- Udzielanie poradnictwa pedagogicznego i rodzinnego.
- Przeprowadzanie badań pedagogicznych oraz analizy warunków, dotyczących kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
- Uczestniczenie w okresowej ocenie sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej.
Maria Uryga – Pomoc administracyjna
- Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Warsztatów Terapii Zajęciowej prowadzonych przez Stowarzyszenie „REMEDIUM” oraz nadzór nad tą działalnością.
- Prowadzenie spraw związanych z bezpłatnym wypożyczeniem sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania Powiatowej Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Ortopedycznego.
- Przygotowywanie materiałów związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania uczestników WTZ z terenu powiatu, umieszczonych w warsztatach terapii zajęciowej również na terenie innego powiatu.
- Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON osobom zamieszkałym na terenie Gminy i Miasta Limanowa, Gmin: Dobra, Kamienica, Laskowa, Łukowica, Słopnice i Tymbark do:
- sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych,
- likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,
- uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych,
- zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny.
Joanna Kordeczka – pomoc administracyjna
- Rozpatrywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z pilotażowym programem “Aktywny samorząd” – Moduł I.
- Prowadzenie spraw związanych z programem “Opieka wytchnieniowa”.
- Prowadzenie spraw związanych z programem “Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej”.
Aneta Faron – pomoc administracyjna
- Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON osobom zamieszkałym na terenie Gminy i Miasta Limanowa, Gmin: Dobra, Kamienica, Laskowa, Łukowica, Słopnice i Tymbark do zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze.
- Obsługa administracyjna posiedzeń Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
Barbara Wątroba – Specjalista pracy z rodziną
- Przygotowanie not księgowych/faktur za pobyt dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- Prowadzenie mieszkania chronionego dla osób usamodzielnianych.
- Rozpatrywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z pilotażowym programem “Aktywny samorząd” – Moduł II.
Anna Marek – Pomoc administracyjna
- Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z pozyskiwaniem oraz rozliczaniem dotacji w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Przygotowanie dokumentów związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka
- Wprowadzanie danych i obsługa CAS – wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz przygotowywanie sprawozdań.
- Prowadzenie dokumentacji usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.
Dorota Szendera – Specjalista pracy socjalnej
- Przygotowanie dokumentów oraz prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat za pobyt dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- Przygotowanie dokumentów związanych z wytaczaniem na rzecz dzieci przebywających
w pieczy zastępczej powództw o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych. - Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego POMOST i CAS – pomoc społeczna, obsługa systemu oraz przygotowywanie sprawozdań.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania dzieci z terenu Powiatu Limanowskiego umieszczonych w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie innych powiatów.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania dzieci z terenu innych powiatów umieszczonych w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Limanowskiego.
Joanna Kuźniacka – Psycholog
- Realizacja zadań powiatu wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i interwencji kryzysowej (także: Ośrodek Interwencji Kryzysowej).
- Opracowywanie i nadzór nad realizacją programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie.
Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej
Matki Boskiej Bolesnej 16, Limanowa
Bożena Biernat – Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Ewelina Pazdur – Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Nabór i koordynowanie pracy wolontariuszy.
- Kierowanie dzieci z terenu powiatu do instytucjonalnej pieczy zastępczej.
Justyna Gawron – Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy.
Anna Spyrka – Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy.
Punkt Zamiejscowy w Mszanie Dolnej
ul. Spadochroniarzy 6
Sylwia Janik – Starszy Inspektor
- Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON osobom zamieszkałym na terenie Gminy i Miasta Mszana Dolna, Gminy Niedźwiedź oraz Gminy Jodłownik do:
- zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,
- likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,
- uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych,
- zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny.