Kadra

dyrektor

Monika Nawalaniec DYREKTOR

Wanda Marek – ZASTĘPCA DYREKTORA
  1. Prowadzenie spraw związanych z umieszczeniem osób w odpowiednich typach domów pomocy społecznej.
  2. Prowadzenie spraw osób przebywających w DPS.

Aleksandra Szumilas – GŁÓWNY KSIĘGOWY

  1. Obsługa finansowo – księgowa PCPR

Małgorzata Zapart – Inspektor

  1. Prowadzenie dokumentacji finansowej i rozliczanie dotacji/projektów.
  2. Pomoc w obsłudze finansowo – księgowej Centrum.
  3. Przygotowywanie wyliczeń do przyjęcia dotacji/realizacji projektów.
  4.  Obsługa płacowa PCPR.

Joanna Kordeczka – Pomoc administracyjna

  1. Udzielanie pomocy cudzoziemcom, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, mającym trudności w integracji ze środowiskiem oraz pomocy w zakresie interwencji kryzysowej.
  2. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników PCPR wraz z prowadzeniem akt osobowych.
  3. Prowadzenie obsługi dokumentacyjnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Magdalena Madoń – Pomoc administracyjna

  1. Czuwanie nad realizacją kontroli zewnętrznych i wewnętrznych sprawowanych przez jednostkę.
  2. Sporządzanie protokołów pokontrolnych.
  3. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości funkcjonowania domów pomocy społecznej z terenu powiatu limanowskiego.

Dorota Leśniak – Pedagog

  1. Rozliczenie dotacji przyznanej dla domów pomocy społecznej oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
  2. Prowadzenie spraw organizacyjnych domów pomocy społecznej z terenu Powiatu Limanowskiego.
  3. Udzielanie poradnictwa pedagogicznego i rodzinnego.
  4. Przeprowadzanie badań pedagogicznych oraz analizy warunków, dotyczących kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
  5. Uczestniczenie w okresowej ocenie sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczej.

Genowefa Pławecka – Starszy inspektor

  1. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Warsztatów Terapii Zajęciowej prowadzonych przez Stowarzyszenie „REMEDIUM” oraz nadzór nad tą działalnością.
  2. Prowadzenie spraw związanych z bezpłatnym wypożyczeniem sprzętu rehabilitacyjnego
    i ortopedycznego oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania Powiatowej Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Ortopedycznego.
  3. Przygotowywanie materiałów związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania uczestników WTZ z terenu powiatu, umieszczonych w warsztatach terapii zajęciowej również na terenie innego powiatu.
  4. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON do:
           – sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych,
           – likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,
           – uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych.

Sylwia Janik – Inspektor

  1. Rozpatrywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON do:
          – przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych,
          – sprzętu rehabilitacyjnego.
      2. Obsługa administracyjna posiedzeń Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych.

Barbara Wątroba – Specjalista pracy z rodziną

  1. Przygotowanie not księgowych/faktur za pobyt dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej.
  2. Przygotowywanie dokumentów związanych z przyznawaniem dodatku wychowawczego – 500+ dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka.
  3. Prowadzenie mieszkania chronionego dla osób usamodzielnianych.

Monika Kowalczyk – Starszy specjalista pracy z rodziną/Starszy pracownik socjalny

  1. Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z pozyskiwaniem oraz rozliczaniem dotacji w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
  2. Przygotowanie dokumentów związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka
  3. Wprowadzanie danych i obsługa CAS – wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz przygotowywanie sprawozdań.
  4. Prowadzenie dokumentacji usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.

Dorota Szendera – Starszy pracownik socjalny

  1. Przygotowanie dokumentów oraz prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat za pobyt dzieci w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej.
  2. Przygotowanie dokumentów związanych z wytaczaniem na rzecz dzieci przebywających
    w pieczy zastępczej powództw o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych.
  3. Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego POMOST i CAS – pomoc społeczna, obsługa systemu oraz przygotowywanie sprawozdań.
  4. Przygotowywanie dokumentów związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania dzieci z terenu Powiatu Limanowskiego umieszczonych w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie innych powiatów.
  5. Przygotowywanie dokumentów związanych z pokrywaniem kosztów utrzymania dzieci z terenu innych powiatów umieszczonych w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Limanowskiego.

Joanna Kuźniacka – Psycholog

  1. Realizacja zadań powiatu wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i interwencji kryzysowej.
  2. Opracowywanie i nadzór nad realizacją programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie.
  3. Prowadzenie „Programu wyrównywania różnic między regionami”
  4. Prowadzenie programu „Aktywny samorząd”.

Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej

Matki Boskiej Bolesnej 16, Limanowa

Bożena Biernat – Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

  1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Marzena Kępa – Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

  1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

Ewelina Pazdur – Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

  1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
  2. Nabór i koordynowanie pracy wolontariuszy.
  3. Kierowanie dzieci z terenu powiatu do instytucjonalnej pieczy zastępczej.

Justyna Gawron – Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

  1. Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy.
image_pdfimage_print